Innkalling til årsmøte 2021

Sted: digitalt via Google Meet (https://meet.google.com/jjh-xban-cuu)
Dato: torsdag 4 februar 2021
Tidspunkt: kl 18.00-18.50

Alle medlemmer er invitert og oppfordres til å delta!

På grunn av koronasituasjonen blir møtet avholdt digitalt og vi forsøker å gjøre det så kort og greit som mulig. Det viktigste er å få gjennomført de tingene vi gjøre på et årsmøte, så utsetter vi det sosiale og alt annet til en senere anledning. Alle medlemmer kan melde inn saker som de ønsker behandlet på årsmøtet (senest innen torsdag 28 januar). Vi oppfordrer likevel til å heller melde inn saker til årets første styremøte 24 februar, så kan sakene behandles der og tas opp på neste årsmøte, evt et ekstraordinært årsmøte, når omstendighetene tillater fysisk samling igjen. Saker meldes til leder@klatringsor.no.

Endelig saksliste og vedlegg sendes ut senest én uke før årsmøtet, altså torsdag 28 februar. For å ikke gjøre møtet lengre enn det trenger å være forutsettes det at alle deltakere har satt seg inn i de utsendte dokumentene på forhånd. Møtet begynner presist kl 18 og første sak er godkjenning av de stemmeberettigete. Om du ønsker å stemme må du altså være oppmøtt innen møtet starter.

Foreløpig møteplan:

• 18.00-18.10 – Velkommen, gjennomgang av møteplan og godkjenning av “trivielle” sakspunkter
  • 18.10-18.20 – Gjennomgang og godkjenning av styrets årsberetning og regnskap for 2020
  • 18.20-18.40 – Gjennomgang og godkjenning av styrets plan og budsjett for 2021
  • 18.40-18.50 – Gjennomføring av valg